dinsdag 16 juni 2020

Ons avontuur ontrafelt zich verder, vanaf heden met jou aan onze zijde!



WELKOM OP MIJN BABYPAGINA

HALLO!!!    Leuk dat je mijn pagina komt bezoeken.

Dit zijn mijn mama en papa, in blijde verwachting van mezelf...
Op deze blog brachten ze je dichterbij hun avonturen rond de wereld.
Nu maak ik ook deel uit van hun avontuur!



FEM. FOTOGRAFIE

oneindig veel dromen,
oneindig veel wegen,
ze eindigen allen in mij,
waar jullie voor altijd samen zijn. 
Dankje voor het wonder,
het geluk te mogen dromen, 
mijn eigen weg te zoeken
in het avontuur 
van het leven.




Op 15 juni  2020 was het eindelijk zover.
Na een prachtige bevalling in het AZ Sint Lucas te Gent, kwam ik ter wereld met een gewicht van 3435gr en een lengte van 52,5cm.
M'n ouders gaven me de naam Naomé. 
Een gezond en gelukkig klein meisje, klaar om ál jullie harten te veroveren! 
Vele groetjes van in rozewolkenland en tot binnenkort!


Hieronder vind je mijn verschillende geboortelijstjes.
Mocht je in één van deze winkels een cadeautje willen kopen, SUPER!!!

Kies maar wat voor jou het beste past:







https://jegeboortelijst.be/lijst

Wil je een geschenkje kiezen van mijn 
geboortelijst met 2dehands artikelen?


De artikelen van dit 2dehands lijstje, hebben mijn mama en papa reeds aangekocht, maar staan hier bij mij thuis klaar voor jullie om cadeau te doen.

Zo konden mijn mama en papa de 2dehands artikelen zelf controleren op netheid en gebreken. 
Én het is ook goed voor het milieu en je portemonnee.

Om in te loggen heb je deze gegevens nodig:

Lijst naam: Debyser
Lijst code: baby2020

https://jegeboortelijst.be/lijst







Je mag ook altijd een centje storten op mijn pamperrekening:


BE58 9733 8504 6079
ARSPBE22
Argenta Spaarbank (ASPA)









1 opmerking:

  1. Herzlichen Glückwunsch zu euerem Zuwachs und bleibt vor allen Dingen alle gesund
    Liebe Grüße Erich ;-)

    BeantwoordenVerwijderen