vrijdag 22 april 2022

Een nieuw avontuur...

 

Hallo allen!!!

Welkom op mijn pagina met babylijstjes.

Weet je nog, enkele jaren brachten mijn mama en papa met hun blog de wereld een stukje dichterbij thuis...
Met de komst van Naomé was hun wereld echter nog nooit zó groot... 

Met papa aan mijn zijde

voelden we je in mama's buikje ontwaken

Jij klein en ik groot

Uit hetzelfde sterrenstof ontsproten

in ons hart omsloten

Hou mijn handje maar vast

samen verkennen we voortaan die wondere wereld


En kijk... Hier ben ik dan:

Eloïse Debyser, geboren op 21 april 2022 om 11u35 in het Sint-Lucas te Gent. 3,600kg zwaar en 53cm lang!

Hieronder vind je mijn verschillende babylijstjes. 

Weet dat ik van m'n zus al héél veel mag gebruiken.
En gelukkig leven we in een land waar we het heel goed hebben om te leven.
Dus voel je maar vrij om te kiezen wat je wil:



Wil je een geschenkje kiezen van m'n geboortelijst 
met deels nieuwe en deels 2dehands artikelen:

jegeboortelijst.be/lijst

Goedgekeurd tweedehands, en sommige dingen een vleugje nieuw.
De meeste spullen hiervan hebben we al in huis,
maar staan nog online om aan te kopen.

Lijst naam:         Debyser
Lijst code:          baby2022

Dreambaby:

https://lijst.dreambaby.be/

Lijstnummer:      1210726
Paswoord:           Debyser


Pamperrekening:

Je mag ook altijd een centje storten op mijn pamperrekening.

BE07 9734 2635 7066

Kraamkost:

Geef ons een beetje tijd cadeau.
En kom met een bakje kraamkost!

Liefst eentje om duimen en vingers van af te likken... :-)

(Deze dingen lusten we niet zo graag:
pikant, uien, emmentaler kaas, scampi's/andere insecten uit de zee)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten